fbpx

Sandro Dhonre

Sandro Dhonre is op een missie om gemotiveerde mensen in de arbeidsmarkt te laten zien hoe zij, tegen alle verwachtingen in, hun droombaan kunnen krijgen.

Zijn communicatietrainingen zijn door marktleiders als PricewaterhouseCoopers – Dutch Caribbean, Medtronic en Irdeto benut om hun publieke imago te verbeteren, hun sales omzet te vergroten, en zakenrelaties in het hogere segment te vormen.

Het afgelopen anderhalf jaar heeft Sandro werkervaring opgedaan in de arbeidsbemiddeling om vanuit alle invalshoeken een beeld te krijgen bij de inhuurbeslissingen op de arbeidsmarkt.

 

Nu zet Sandro al zijn kennis en ervaring in om gemotiveerde mensen aan hun droombaan te helpen, voornamelijk wanneer dit extra uitdagend voor hen is. Wanneer hij daar niet mee bezig is, date hij met zijn 4-jarige dochtertje die hem onlangs ernstig heeft vernederd tijdens een onderlinge dance-contest.

Sandro gelooft erin dat mensen misschien vergeten wat je tegen ze zei, maar dat zij nooit vergeten hoe jij hen zich liet voelen.