fbpx

Ariën Kingma

Ariën Kingma is de accelerator van TweeKracht en tevens trotse oprichter van het reclamebureau Intrige, dat nu BrandEncounters heet (inmiddels alweer ruim 20 jaar geleden). Hij is marketing, innovatie en brandingspecialist en heeft complexe vraagstukken opgelost van Adecco tot Ziggo.  Ariën wordt gedreven door menselijke verbindingen. Hij is een echte veranderaar in positieve zin. Daarom ook een graag gevraagde gast en coach op verschillende opleidingen. Het liefst baanbrekende, zoals de nieuwe innovatieroute bij Fontys.

Verdiepend & Grensverleggend  zijn de 2 KernKrachten die hem het meeste typeren. Dat houdt in dat hij zich als geen ander kan inleven in andere mensen of in materie. Hij is een sterke analist en geen uitdaging is hem te groot. Als verdieper gaat hij zeker tot aan het naadje van de kous. Dat betekent dat hij gefundeerd te werk gaat. Het maakt hem solide en betrouwbaar. Als grensverlegger weet hij als geen ander de grenzen van de werkelijkheid op te rekken. Daaruit ontspruiten dan ook vaak spannende en vernieuwende concepten, designs en innovaties.